Barselsvikariat: Event- og sekretariatskoordinator

Brænder du for at arbejde for mennesker med handicap? Kan du se dig selv som omdrejningspunkt for en masse forskellige arrangementer og aktiviteter? Og har du lyst til at have styr på alt lige fra ideudvikling til ud­skrivning af navnelabels? Så er du måske barselsvikaren for vores event- og sekretariatskoordinator.

Vi søger en dygtig, ihærdig og selvstændig medarbejder til at koordinere vores mange aktiviteter.

Koordinatoren vil primært arbejde med følgende opgaver:


Kurser og arrangementer

  • Medansvarlig for Frøfestival – vores musikfestival for handicappede i september. Her vil du arbejde med alle faser og opgaver: ledelse af frivillige, administration, booking og praktiske forberedelser, afvikling og evaluering.
  • Medansvarlig for kurser og netværksmøder for medlemmer, personale og pårørende i samarbejde med landslederen. Heraf kommer en stor del fra de 12 bofællesskaber, der er tilknyttet Kristelig Handicapforening.
  • Koordinering af tilmeldinger, forplejning mv. i forbindelse med arrangementer og god kommunikation til deltagere før og efter afvikling.


Kommunikation, grafisk arbejde og branding

  • Du udformer og designer tekst og grafik til relevante materialer såsom flyers, programmer, plakater m.m. i forbindelse med PR og information om arrangementer og andet.
  • Du hjælper kommunikations-koordinatoren med opdatering af SoMe og hjemmeside i mindre grad.

 
Særindsats 2019/20

Vi har et mål om, at enhver kristen familie med et handicappet barn, skal kende vores forening og tilbud. I disse år arbejder vi derfor særligt med at gøre vores forening kendt og nå bredere ud.

I 2019/20 vil vi særligt fokusere på at gøre KH kendt i kirkeligt regi.

  • Du er med til at lande vores spritnye hjemmeside ind i den daglige drift, som vi i øjeblikket arbejder på.
  • Du bliver medansvarlig og primusmotor for en særindsatsen for 2019/2020, der går ud på at gøre KH kendt i kirkeligt regi med spændende, kreative og bæredygtige initiativer.
  • Du opbygger relationer til samarbejdspartnere, kirker og foreninger med det formål at skabe kendskab til vores forening og vores tilbud i hele landet.


Sekretariat

  • Ansvarlig for foreningens årlige lodseddelsalg og ledelsen af de 15 frivillige lodseddelskoordinatorer fordelt i hele landet.
  • Medlemshåndtering og koordinering af diverse henvendelser.
  • Ansvarlig for vores materialer (t-shirts, merchandise og bøger) med fokus på lagerstatus, indkøb og onlinesalg.
  • Samarbejde og bindeled med vores administrationsmedarbejdere på Torvet
  • Diverse administrative opgaver i den daglige drift

Som event- og sekretariatskoordinator vil du opleve en alsidig hverdag med mange forskellige opgaver og kompetencer i spil. Du vil primært arbejde fra landskontoret i Aarhus i tæt samarbejde med landslederen og kommunikations- og sekretariatskoordinatoren. Derudover vil du møde og samarbejde med beboere, personale, pårørende samt samarbejdspartnere i forbindelse med dine opgaver ude i landet og til arrangementer.


Vi forestiller os, at du

  • Kan opfange og skabe idéer og omsætte dem til konkrete initiativer
  • Kan netværke og skabe god kontakt med samarbejdspartnere i forbindelse med særindsatsen for 2019/20
  • Trives i en alsidig stilling og har en bred kompetence-palette
  • Er teamorienteret og klar på at være en aktiv spiller i vores team på landskontoret
  • Har et øje for grafisk design. Det er en fordel, hvis du kan mestre Adobe-programmerne: Photoshop og InDesign - eller har flair for at lære det på kort tid.
  • Kan kommunikere klart, tydeligt og brugerorienteret på skrift og i tale.
  • Kan træffe selvstændige beslutninger og rykke på dem.
  • Kan arbejde i Excel og Word og er hurtig til at sætte dig ind i eventuelle nye systemer – for eksempel i forbindelse med hjemmeside m.m.
  • Kan repræsentere organisationen i mange forskellige sammenhænge og dermed også kan identificere dig med vores værdigrundlag og har dit fundament i de kristne værdier.
  • Uddannelsesmæssigt kan du komme mange forskellige steder fra – vi opfordrer både folk med erfaring og nyuddannede til at søge stillingen.


Vi tilbyder

  • Et spændende og alsidigt job med mange forskellige opgaver.
  • Et stilling på 30-37 timer alt efter ansøgers ønske.
  • Stor indflydelse på opgaveløsningen og mulighed for at følge en opgave fra ide til evaluering.
  • Tæt samarbejde mellem dig, landslederen og kommunikations- og sekretariatskoordinatoren.
  • Fleksible arbejdsforhold.
  • Forventningsfulde medlemmer og beboere og personale på tolv bofællesskaber.
  • Gode ansættelsesforhold og en spændende tjeneste for Gud og mennesker.


Ansøgningsfrist:
27. februar kl. 12.00. Ansøgning med CV sendes til landsleder Tove Søgaard på tove@k-h.dk.

Ansættelsestidspunkt: 1. maj 2019. Datoen kan evt. tilpasses.

Ansættelsessamtaler finder sted i uge 10.

Yderligere oplysninger:

Har du brug for yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Kristelig Handicapforenings landsleder Tove Søgaard på tlf.: 30 66 40 84.

Hos os vil du arbejde for en organisation, som mener, at alle mennesker har uendelig værdi. På det grundlag ønsker vi at dele liv og tro med mennesker med handicap og deres familier.

Vi danner netværk og bofællesskaber i hele landet, udgiver magasiner, andagtsmaterialer og meget andet, og vi inviterer til fællesskab for alle aldre. Gå på opdagelse i vores forening på www.k-h.dk.

Download stillingsopslaget som PDF her.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Nyhedsbrev

Tilmeld dig og følg os...